Hallu...=) celamat tatang ke belog Huda... i love u guys.. nice meeting you all.. mmmmmmmmuuuuuuuuaaaaaah !!!!

baby pooh.........

MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com

Sunday, February 27, 2011

Finally Done....Huh....!! http://www.emocutez.com


What actually i mean by that
statement...???
actually tue pasal assignment kami yang 
melambak2... adoi...! 
sandi bha hari2 spent time cuma bwat assignment tue jak...
pacca kapla utak... then, let's proceed...
time berada d uitm sabah ne..dak prnah stu orng pun yg berani 
marah2 aku...(trep bha...)
mksdnya...dak da org yag smpi atie bha...marah aku...
huhuhuhu...so, ttba satu ari nie...lecturer tue dak pnah 
masuk klas bha....jd dea msuk la sua kunun....
dea teach kmi monday and tuesday....dea ckp isnin tue...
dea pling pntg ada 'virus' di klas klu dea tgh mngajar...
oppp.....selasa tue dea bwat lawak smbil mngajar bha..
instead diam, kmi ktawala....but, aku punya ktawa pling kuat time tue...
tiba2 nie....dea tenung jak aku n then, mulala conversation antara kmi...

lec: apa yg suka sngat nie??!!!
aku: tedala lah...lucu nie lawak
sir..(ktawa lagi)
lec: bukan saya buat lawak pun.
bgus kan ko kuar la
dri klas nie....
and nt saya bgtau sir
azmi...ko tukar group 1
ssb group tiga saya ajar gak....

i like.....huh???? sandi buss..!! aku kna halau kuar bha......, sudala kna halau kuar 
di suruh lagi tukar group...hehehehe
aku dak kisah la...but, klua tukar group clash pulak ngan law....
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! 
mnangis jak aku mampu time tue...
jd, kawan2 ku memujuk su aku p mrayu ngan lec tue....
pertama-tamanya aku namau bha....last2 aku pgi gak...
mnagis lagi tue aku.....dea marah lagi time di sana....
gila bha.....
aku tidak mau kasi tau siapa dea....but, dea ajar kmi
subjek nie....

 statistics....jd 
dea la nie lec yg...mcm..eeee,dak tau la....
hehehe....subject nie 
gakla yg mnyumbangkan 
assignment yang bnyak gak nie..
yang nie gak sma bnyak assignment......

aits....!!
bukan bha....nie buku yang aku bca 
untuk mnghilangkan stress sikijap....
lutchu tul nie buku...
aku suggestkan....kmu p bli.....

hehehehehe.......jd tue jak la k.....no more
content sia......
bubby.....my little diary.... http://www.emocutez.com


2 comments:

  1. aduiii lucu tul,tuh la kaw Huda,ketawa2 kaw kuat2..tapi mau juga ci lec tuhh marah kn? eee..padahal dia buat lwak..cisstt..kesian Huda

    ReplyDelete
  2. eya bha....satu klass nampk buss.
    sandiiiiiiiiiiiii... !

    ReplyDelete

cute...

MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com
MyEm0.Com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers